NPROFIT publikuje poradnik dla firm w ramach kampanii #bądźwidoczny.


Poznańska Agencja Marketingowa NPROFIT, który od lipca prowadzi kampanię dla przedsiębiorców #bądźwidoczny opublikowała na swojej stronie pierwszy poradnik z docelowo trzech, które pojawią się do końca roku.

Pierwsza część poświęcona jest pozycjonowaniu i dostępna jest na stronie agencji. Kierownik zespołu ds. SEO Adam Suraiya wprowadzi czytelników w meandry SEO. Po kolei wyjaśnia, co kryje się pod skrótem, czym są słowa kluczowe i w jaki sposób je dobrać. Przybliża m.in., czym jest architektura informacji i jak powinno wyglądać mierzenie efektów działań pozycjonowania.

To jednak nie wszystko. W poradniku nie brakuje praktycznych wskazówek dotyczących m.in. szybkości ładowania stron i dostosowania do urządzeń mobilnych.

Poradnik został przygotowany z myślą o przedsiębiorcach i pracownikach działu marketingu. Informacje podane są czytelnie i jasno. To materiał, który wprowadzi w zagadnienie pozycjonowania oraz utrwali już posiadaną wiedzę.

Co ważne w publikacji nie zabrakło również podpowiedzi dotyczących samodzielnego pozycjonowania strony oraz tego, jak powinna wyglądać współpraca z agencją.

Z wyszukiwarki Google korzysta w Polsce ponad 97% osób. To chyba najlepszy dowód, dlaczego warto zająć się pozycjonowaniem. Skala aktywności w sieci wciąż będzie wzrastać. Im wcześniej firmy zaczną dbać o funkcjonowanie w Internecie, tym lepiej.